fbpx

Kontakt os

– Du er mere end velkommen

Har du spørgsmål, idéer eller en kommentar til Lunsj, så udfyld kontaktfomularen her.
Ellers er du også velkommen til at ringe eller sende os en mail.

E-mail adresse

Info@lunsj.dk

Ring til os

(+45) 2237 6647

God mad hver dag – hele året rundt

Lunsj har det ene formål: At give dig en god frokost hver dag. Ikke bare en frokost, der smager godt – men også en frokost, der sørger for, at maven ikke knurrer allerede under næste kundemøde.
En lækker og sund frokost, der giver dig energi til at lave de opgaver, der ellers er lidt mindre attraktive hen ad eftermiddagen.

– og ikke mindst, så har vi fokus på, at du kan komme hurtigt videre, for maden er klar, når du kommer og henter den. Så du slipper for køen – og så kan du i stedet bruge tiden på det, du skal: At holde frokostpause uden stress og jag.

Klik over på Facebook siden her – så kan du løbende få opdateringer om, hvornår du kan downloade app’en!

Ofte stillede spørgsmål

Her kan du læse de spørgsmål, vi oftest bliver spurgt om i Lunsj.

Hvordan får jeg Lunsj på telefonen?

Du kan downloade app’en til Android og Iphone fra maj 2019,
Derefter opretter du dig bare som bruger, hvis du er privatperson, og så er du i gang.

Hvis du derimod har en virksomhed, så kig nærmere her.

Hvilke madsteder kan jeg finde i appen?

Du kan finde lokale madhåndværkere, som bagere, slagtere, smørrebrødsforretninger, cafeterier, caféer og mange andre, der går op i at lave sundt og nærende mad klar til dig.

Er det gratis at bruge Lunsj?

Det er gratis at oprette dig som bruger på Lunsj.
Det er kun dine bestillinger på frokoster i appen, der koster penge.

Hvad koster maden i appen?

Hver af vores madsteder har 3 retter hver dag.
Der er en ret i hver prisklasse, og priserne er delt ind i 40, 50 og 60 kr.

Betaler man i appen for frokosten?

Ja, du både bestiller og betaler i appen. Enten via kortbetaling eller en aftale med din virksomhed.

I hvor lang tid i forvejen skal maden bestilles?

Du kan bestille maden 15 minutter i forvejen.

Du har også mulighed for at bestille samme morgen, og så vælge i hvilket tidsrum, du kommer efter maden.
Så er maden altid klar, når du kommer ind hos vores madpartnere.

Hvad kan jeg forvente af frokosten?

Du kan forvente god og sund mad, der er nemt at håndtere i bilen.
Vores største fokus er simpelthen, at du får en god frokost, der kan holde dig mæt i mange timer – og som du ikke har på alt tøjet eller i hele bilen, når du er færdig med at spise.

Derfor vil vi også gerne høre din mening, når testperioden begynder – og selvfølgelig også bagefter, så vi konstant kan forbedre konceptet, så du kan få god frokost hver dag.

Hvordan fungerer processen?

Processen er rigtig enkelt.
Du åbner appen, finder den Lunsj madpartner, du gerne vil have dagens frokost fra.

Så bestiller du 1 af de 3 retter, som madpartneren har i appen. Du vælger afhentningstidspunkt og betaler i appen.

Derefter får dit valgte madsted en besked om din ordre. Madstedet kvitterer for modtagelsen, og så får du en besked med kvittering i.

Du sætter kurs mod madstedet i det valgte tidsrum, henter maden og så kan du komme videre på farten.

Du kan se filmen om, hvordan Lunsj fungerer lige her.

Adresse

Industrivej N 26
7490 Aulum

Kontakt os

(+45) 2237 6647
(+45) 5338 5616

E-mail os

info@lunsj.dk

CVR: 39897040