fbpx

Frokostordning på farten

Lunsj er den danske virtuelle frokostordning til dine medarbejdere, der bruger mange timer på landevejene.

Din virksomheds start i Lunsj

1. Oprettelse

Kontakt Lunsj og lav en frokostordning til dine kørende ansatte. Vi sætter det hele op for dig.

2. Frokostbehov

Fortæl os, hvilke frokostbehov, dine medarbejdere har, og hvilke retningslinjer, der skal være.

3. Betaling

På forhånd aftaler vi, hvilken betalingsmodel, der er den rette for jer. Det kan tilpasses jeres behov.

4. Opret de ansatte

Vi opretter dine ansatte i appen. Og så er dine medarbejdere klar til at få en god frokost.

Glade og mætte medarbejdere

Vi kender det jo alle sammen situationen – vi er ude og køre via arbejdet. Vi er sultne, uoplagte og sure, når maven rumler, og blodsukkeret styrter mod en niveau, der er til fare for vores omgivelser.

Vi ved ikke, hvor det nærmeste gode madsted er, og derfor bliver det ofte den hurtige, usunde løsning. Det sker hver dag i Danmark, men det burde jo egentlig ikke ske med alle de tilbud, vi har for lækkert og tilmed sundt mad i dag. Og hvorfor skal vores medarbejdere egentlig have det sådan?

Vi skabte Lunsj, så alle virksomheder har muligheden for at give deres kørende ansatte en god og sund frokostordning. For vi vil jo gerne have glade, friske medarbejdere, der ikke bliver ramt af sygdom, stress og i værste fald livsstilssygdomme som følge af dårlige madvaner.

Vil du være med til at teste Lunsj sammen med dine medarbejdere?

Få svar på dine spørgsmål

Hvad vil det sige at være testvirksomhed?

Det består helt enkelt af, at vi gerne vil have en masse idéer og input til forbedringer af konceptet, så du og dine ansatte får mest muligt ud af appen. I vil modtage 1-2 spørgeskemaer på max 5 spørgsmål fra maj til juli 2019. Også kan I selvfølgelig altid ringe eller maile til os, hvis I har spørgsmål eller kommentarer.

Hvor mange madsteder skal der være med?

Målet er, at der skal være et madsted i hver by med over 3.000. indbyggere over hele landet.

Hvornår starter det?

Vi starter testperioden op i maj 2019 i det midt- og vestjyske.

Hvor mange ansatte skal jeg have for at bruge Lunsj?

Uanset om du er dig selv eller har mange ansatte, kan du bruge Lunsj – både i testversionen og når appen kommer ud i den endelige version. Lunsj er for alle – både privatpersoner, enmandsvirksomheder og selskaber.

Skal man købe hver dag?

Nej, det er helt op til dig og dine medarbejdere, hvilke dage I har brug for frokostordningen. Lunsj er en meget fleksibel frokostløsning.

Hvad koster det?

Det er ganske gratis at blive oprettet, så det er kun maden, der betales for. Hvert madsted har 3 forskellige prisklasser på 40, 50 og 60 kr. pr. frokost. Priserne er inkl. moms.

Hvilken mad kan man købe i appen?

Du kan købe alt fra sandwich til smørrebrød, dagens retter, salater og meget andet i app’en. Det eneste, der er forskel fra så meget andet, er, at det sundt og rigtig lækkert. – og det er også portioner, som håndværkere kan blive mæt af.

Hvordan betaler man som virksomhed?

Du som ejer eller direktør får adgang til et separat system, kaldet Lunsj Office, der tilgås via internettet. I Lunsj Office kan du bestemme, hvor stort de ansattes frokostbudget skal være. Du kan også se, hvornår og hvor, de ansatte har købt frokost igennem appen.

På den måde ved du altid, hvor stort dit budget er, og hvor meget, du bliver afregnet for den næste måned. Du får aldrig en dyrere regning, end der er købt mad for. Hvis en medarbejder ikke har brugt hele sit budget, føres pengene automatisk over til den næste måned.

I Lunsj Office hæves det forbrugte beløb én gang i måneden. Derefter får du tilsendt en kvittering på mail, eller du kan hente den via Lunsj Office.

Hvad forpligter jeg mig til?

Det eneste, du forpligter dig til, er at besvare spørgeskemaet, hvis du er med i testperioden. Ellers er der ingen forpligtelser for dig som virksomhedsejer eller privatperson at benytte appen.

Hvordan melder jeg virksomheden fra Lunsj?

Du sender os blot en mail på info@lunsj.dk med dit bruger ID og med en anmodning om at opsige samarbejdet.

Regler for firmabetalte frokostordninger

Når du tilmelder dig som virksomhed

Tilmeld din virksomhed her

Fra maj 2019 kan dine ansatte hver dag skifte to franske og en cocio ud med godt madhåndværk fra vores partnere. Udfyld blanketten her, og så kontakter vi dig inden for 24 timer.

Se hvordan du bruger Lunsj app’en

Få besked om nye madsteder over hele landet

Få 1-2 emails hver måned med en oversigt over nye madsteder i appen. Så kan du se, hvornår Lunsj kommer til dit område.

Idéen bag Lunsj

En af partnerne i Lunsj, der hedder Alex, kørte meget på landevejene i foråret 2018.  Som familiefar, kørende sælger og en kone med egen virksomhed, var den hjemmesmurte madpakke en pæn illusion, der aldrig holdt. Derfor blev det ofte tank stationsmad og tomme kalorier, der blev leverandør af frokosten. Men Alex blev hurtig sulten igen, var træt og udkørt allerede klokken 14. Og så var han træt af køen og ventetiden på maden. En aften kom han hjem og klagede igen over, at han ikke kunne finde noget sundt mad i en fart – men han havde en idé. Denne idé blev til Lunsj, som vi nu tester af – under 1 år efter frustrationen meldte sig første gang.

u

#1 Vidste du at...

Dine ansatte kan springe køen over i middagspausen, når de bestiller via Lunsj app’en?
u

#2 Vidste du at...

Flere undersøgelser viser, at medarbejderne klarer sig bedre på arbejdet, når 2 franske med en cola bliver skiftet ud med en god sandwich eller lignende?
u

#3 Vidste du at...

Flere undersøgelser peger på, at den der madpakke – eller i hvert fald tanken om at skulle smørre den og så huske den – faktisk stresser mange danskere?

Adresse

Industrivej N 26 7490 Aulum

Kontakt os

(+45) 2237 6647 (+45) 5338 5616

E-mail os

info@lunsj.dk CVR: 39897040